

![]() |
---|
Motor V4: putere și confort
Clapeta electronică de accelerație cu răspuns în milisecunde asigură o accelerație rapidă, iar oprirea automată a celor doi cilindri din spate la relanti reduce consumul de combustibil și încălzirea. Funcția de control al vitezei de croazieră „cu o singură atingere” face călătoriile lungi mai confortabile, iar sistemul de control al tracțiunii (TCS) îmbunătățește stabilitatea și siguranța pe drum, asigurând fluiditate și încredere la fiecare deplasare.


Armonia stilului
și a tehnologiei
Farurile LED DARKFLAG 500 combină un design minimalist cu tehnologii avansate. Realizate din materiale durabile, acestea sunt nu doar fiabile, ci și evidențiază aspectul modern al motocicletei, cu un accent clasic. Formele elegante și simetrice adaugă rafinament tehnic, îmbinând stilul și funcționalitatea în fiecare detaliu.
Când stilul se întâlnește cu funcționalitatea
DARKFLAG 500 întruchipează spiritul unui adevărat touring — odometrul digital „flotant” central afișează instantaneu toate informațiile necesare. Eleganța este completată de panoul iluminat cu butoane de pe ghidon, care combină un aspect rafinat cu ușurința în utilizare. Iar un detaliu final îl reprezintă indicatorul LED de deasupra rezervorului de combustibil, care arată nivelul de carburant și subliniază designul atent până la cele mai mici detalii ale motocicletei.


Suspensie electronică adaptivă:
confort pentru orice stil
Sistemul automat de suspensie electronică adaptivă reglează înălțimea șezii între 670 și 700 mm, oferind un confort maxim și adaptare la diferite condiții de drum. Această soluție oferă riderului mai mult control și confort — fie că este vorba de condus în oraș sau de călătorii lungi.
Комфорт для двоих
DARKFLAG 500 este proiectat având în vedere confortul atât al șoferului, cât și al pasagerului. Șaua spațioasă și ergonomică urmează conturul corpului, reducând oboseala în timpul călătoriilor lungi. A fost gândită în cele mai mici detalii pentru a asigura o poziție comodă pentru doi — chiar și în cele mai lungi aventuri.


Capacitate cilindrică (cm³) – 496
Tip motor
V în patru cilindri / 4 timpi / 16 supape / SOHC (un arbore cu came în chiulasă)
Diametru × cursă piston (mm)
ø53,5 × 55,2
Putere maximă (CP la rpm)
46,94 CP la 9000 rpm
Cuplu maxim (Nm la rpm)
42,0 Nm la 7200 rpm
Raport de compresie – 11,5:1
Sistem de alimentare – EFI
Mecanism supape
SOHC (un arbore cu came în chiulasă)
Sistem de aprindere
T.C.I (aprindere tranzistor)
Demaror – Electric
Sistem de ungere
Ungere forțată prin pulverizare
Sistem de răcire
Răcire cu lichid